Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αλλαγή ή ακύρωση μίας παραγγελίας αλλά και την επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τους παρακάτω όρους.
Ακύρωση μιας παραγγελίας
Το www.benefitservices.gr e-shop διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας μέσα από το menu των διαχειριστών του e-shop.
Αλλαγές στις παραγγελίες γίνονται δεκτές εφόσον αυτές δεν έχουν ολοκληρωθεί. Ολοκληρωμένη θεωρείται μία παραγγελία η οποία έχει εξοφληθεί και έχει υλοποιηθεί εκ μέρους της Εταιρείας, ήτοι έχει γίνει η φόρτιση της Κάρτας Αγορών ΑΒ.
Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή ή ακύρωση μίας παραγγελίας, πρέπει να ζητήσει την αλλαγή ή ακύρωση της παραγγελίας επικοινωνώντας με το τμήμα παραγγελιών στο 2102790400 ή στέλνοντας e-mail στο: members@benefitservices.gr
Μετά την ολοκλήρωση μίας παραγγελίας δεν είναι δυνατή η αλλαγή ή η ακύρωσή της.
Υπαναχώρηση
Εάν η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μην έχει γίνει καμία χρήση της Κάρτας Αγορών ΑΒ από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της παραγγελίας μέχρι την ημέρα υπαναχώρησης.
Για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε με το τμήμα παραγγελιών στο 2102790400 ή με email στο: members@benefitservices.gr .
Εάν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης και αναλόγως με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία δήλωσης υπαναχώρησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
Υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα εάν κάνετε παραγγελίες σε τακτά διαστήματα η διαφορά της αξίας να πιστωθεί στο λογαριασμό σας στην εταιρεία μας και να αφαιρεθεί σε επόμενη παραγγελία σας.